Cuma, Haziran 19, 2009

8.Altın Pusula jüri toplantısı sonrasında…

8.Altın Pusula yarışmasına başvuran 130 projeyi, 10 Haziran günü, Seçici Kurul Üyeleri ile birlikte değerlendirdik. Genç İletişimciler kategorisine başvuran iletişim öğrencilerinin 18 projesi dışında, hepsi kamu ve özel kuruluşlar tarafından özenle hazırlanan projelerdi. Kurumsal Sosyal Sorumluluk kategorilerine yine oldukça fazla proje başvurusu yapılmıştı. Projelerin geneline bakıldığında, şöyle bir değerlendirme yapabilmek mümkün. Bankalar, iletişim projelerine fazlasıyla yatırım yapmışlardı ve ilk defa bu kadar banka yarışmaya katılmıştı. Hatta bazı bankalar 4 ayrı proje hazırlamışlardı. Diğer yandan online ortamda yürütülen iletişim projeleri de artık iş dünyasında yerini almaya başladığından, proje olarak yarışmaya da katılmışlardı. Bu gelişmeler çok sevindirici. İletişim projelerinin artması fazlasıyla sevindirici. Yöneticilerin kaynak yaratmaları çok sevindirici. 8. Altın Pusula’yı kimler mi kucaklayacak? Bu sorunun cevabı 15 Haziran’da Sakıp Sabancı Müzesi’nde bulunacak. Sevgi ve Saygılarımla, Fügen Toksü Yönetim Kurulu Başkanı Türkiye Halkla İlişkiler Derneği

1 yorum:

fadime gürsu dedi ki...

Fugen hanım merhabalar, Ben de bir halkla ilişkilerciyim. Bloğunuzu tesadüfen fark ettim. altınpusuladan ise hiç haberim yoktu. Benim de netpusula.blogspot.com adlı bir bloğum var. Daha doğrusu yeni yeni oluşturuyorum. Sizide beklerim. Ben bundan böyle sizin bloğunuzu sık sık ziyaret etmeye çalışacağım. Şimdilik görüşmek dileği ile diyorum. Saygılar.