Cuma, Haziran 19, 2009

Altın Pusula’lar sahiplerinin elinde !

Altın Pusula Halkla İlişkiler yarışmamız sonuçlandı ve ödüller sahiplerine kavuştu. Bütün kazananları içtenlikle kutluyorum, iletişim sektörüne katkılarının devamını diliyorum. İletişim projelerinin hazırlanmasına destek veren yöneticilerimizi ayrıca kutluyorum. Yöneticilerin inancı ve desteği olmadan hiçbir iletişim projesinin gerçekleştirilemeyeceğini biliyorum. Ancak yöneticiler inandıkları, destekledikleri, uygulanmasını sağladıkları, takip ettikleri, arkalarında durdukları ve kaynak yarattıkları projeler, kuruluşlara yarar sağlıyor ve ses getiriyor. Bu nedenle de bu imkanı sağlayan yöneticilere çok teşekkür ediyorum. Diğer yandan, iletişim yöneticilerine teşekkür borçluyum, yöneticilerini ikna ettikleri ve böyle güzel projeleri toplumumuza sundukları için. Ve de tabii bu projelerle altın pusulaya katıldıkları için. Proje dosyalarının büyük bir çoğunluğu özenle hazırlanmıştı. Törende kazanamayanlar neden kazanamadıklarını sorguladılar, ancak, “biz neden kazanamadık, gidelim ve görelim” düşüncesiyle katılan üst düzey yöneticiler de oldu, bunun için de katılımda hoş bir iş dünyası, iletişim dünyası ve camiası yer alıyordu. Tabii tören yerimiz, Sakıp Sabancı Müzesi The Seed salonu, iyi bir seçimdi, manzarası, yeri katılımı yoğunlaştırdı, bir ara salonda yer bulabilmek sıkıntısı ve ilave sandalyelerle yerleşim telaşı yaşadık. Her şey bir yana, kimlerin katıldığını ve kimlerin kazandığını sitelerimizden öğrenebilirsiniz. TÜHİD şimdi yeni altın pusula konseptini ve yeniliklerini düşünmeye başladı. Yine bir farklılıkla sizlerin karşısına çıkacağız. Bizi izleyin ve görüşlerinizle çalışmalarımızı zenginleştirin. Hepinizin güzel bir yaz geçirmenizi diliyorum. Sevgi ve Saygılarımla, Fügen Toksü

Hiç yorum yok: